TrendaLelke

Itt vagy most:Home \ Női percek \ Fejest ugrottunk a nyárba az idei első kecskeméti Fashion reggelin
2020 jún.

Fejest ugrottunk a nyárba az idei első kecskeméti Fashion reggelin

Fotók: Pádár Zsófi Fotók: Pádár Zsófi

Hosszú idő után végre kimozdulhattunk: egy igazán csajos nyári délelőttre invitált minket a Malom Központ, méghozzá az idei első kecskeméti Fashion reggelire. A sok hét bezártság után üdítő volt a rég nem látott ismerősökkel csevegni, a sziporkázó meghívottak pedig beavattak minket a szent grálba, vagyis, hogy miként lehetünk egészségesen trendik ezen a nyáron, de kaptunk ötleteket a nyaralástervezéshez is.

Idén nyáron fedezd fel hazánk csodáit!

A legjobb hírrel kezdjük: LEHET IDÉN NYARALNI! Somlai Krisztina, az Ibusz Utazási Iroda kecskeméti irodaigazgatója (a Malom Központ 2. emeletén találod) abszolút optimistán tekint a szezonra, ugyanis egyre több ország nyitja meg határait a turisták előtt, ugyanakkor arra is felhívta a figyelmünket, ha ezúttal belföldi kirándulásokra voksolunk, azzal nagyban támogatjuk a magyar szállásadókat a pandémia okozta krízis után. Érdemes azonban gyorsan átgondolni, melyik országrész vagy látványosság vonz minket leginkább, szerencsére ugyanis sokan választják a magyarországi szépségeket idei úti céljuknak, így gyorsan telnek a szállások. Segíthet döntést hozni az IBUSZ Veled kerek a világ c. kiadványa, amely egyedülálló módon, tájegységenként szedi csokorba a kikapcsolódási lehetőségeket és a legklasszabb szálláshelyeket.

Aki mindenképp egy kis tengerparti életérzésre áhítozik, Horvátországba és Szlovéniába már anélkül utazhat, hogy visszatérve karanténba kelljen vonulnia, de az utazási irodák arra számítanak, hogy júliustól még lazítani fognak a szabályok és szélesebb palettáról válogathatunk desztinációt. Naprakész információkat itt lehet találni az előírásokról, korlátozásokról.

Kriszti azokat is megnyugtatta, akik már korábban lefoglalták a nyaralásukat: az a tapasztalat, hogy a szállásadók rugalmasan kezelik az átfoglalásokat, módosításokat.

Új üzlet csábít a Malomban!

Egy hónapja megnyitott a Heavy Tools a földszinten, az Attila Virágszalonnal átellenben. Gyüre Emese kiskereskedelmi vezető, a márka képviselője nemcsak a nyári divatba avatott be minket, hanem mesélt kicsit a Heavy Tools történetéről is. Eddig annyit tudtunk csak róluk, hogy a név összefonódott a sporttal - sőt, tulajdonképpen eleinte csak ahhoz volt köze a brandnek, ugyanis sporteszközöket gyártottak. Később aztán profilt váltott a cég és magyar kézbe került, így immár hazai tervezők öltöztetik fel az egész családot, tetőtől talpig. Persze a sportos vonal máig visszaköszön, de lehetünk sportosan elegánsak!

Emese remekül kombinálható szetteket és kiegészítőket hozott a Fashion reggelire: ruháik a romantikus tengerparti sétától az elegáns étteremig megállják a helyüket, csupán a kiegészítőket kell kicserélnünk. Az örök klasszikus tengerészstílus mellett a ‘90-es évek divatjából nosztalgiázhatunk, de hódít többek közt a feltűnő trópusi minta és a sárga szín is. Mi például beleszerettünk egy sárga esőkabátba, de az anya-lánya és apa-fia szettek ugyancsak ellenálhatatlanul cukik.

A márka nem ül fel a villámgyorsan változó divathullámokra, épp ezért kollekcióik bármely darabjában évekig stílusosak maradhatunk, és attól sem kell tartanunk, hogy a minőség kívánnivalót hagy maga után, még 10 év elteltével sem!

Ha felcsigáztak a nyári trendek, a Malom Központ vlogjában, a Mozgólépcső legfrissebb adásában még több aktuális divattippet hallhattok.

Ugye nem szeretnél oxidatív stresszt kapni?!

Himer Angéla, a Bioderma és Esthederm divízió kereskedelmi vezetője az örök nagy kérdéseket boncolgatta nekünk nyári bőrápolás és fényvédelem témában. Ijesztgetett minket a fentihez hasonló bonyolult fogalmakkal, de aztán a bioszból és kémiából anno nem csak csillagos ötösöket szerzők nyelvén is levezette, miért nem lehet eleget hangsúlyozni bőrünk megfelelő védelmét. Nagyon leegyszerűsítve: az UV-A sugaraktól hamar ráncosak leszünk, az UV-B-től pedig grillcsirke módjára pirulunk le. Ráadásul általában tavasztól szépen lassan kezd a bőrünk hozzászokni a napfényhez, aminek a karantén és az elmúlt hetek nem pont nyárias időjárása egyaránt keresztbe tett, ezért aztán ha most majd betör az igazi kánikula, még jobban kell figyelnünk magunkra!

Angéla figyelmeztetett minket, hogy a bőr nem felejt, vagyis hiába legyintünk évi egy-két leégésre, ezek az évek során alattomosan összeadódnak, és okoznak csúf barázdákat az arcunkon, foltokat a kezünkön, de akár komoly betegségekhez is vezethetnek.

Hallotta már a kérdést, hogy az SPF 50+ jelzésű fényvédőt csak 50 év felettiek használhatják-e, ezért Angéla gyorsan egyértelműsítette, hogy a Sun Protection Factor mit is jelent. Attól függően, ki megyik fototípusba tartozik - ebből 6 létezik, és az arcszín, a hajszín és a szeplők (vagy azok hiánya), a leégés vagy a barnulási képesség alapján határozzák meg -, eltérő időt tartózkodhat “büntetlenül” a napon. Mi, saját tapasztalataink alapján kb. 15 perc alatt képesek vagyunk homárokat megszégyenítő árnyalatra szert tenni, egy 50 faktoros napkrémmel ezt az időt az ötvenszeresére tudjuk nyújtani. Persze ez sem jelenti azt, hogy akkor irány órákra a napozóágy, hiszen a legtökéletesebb fényvédőkrém is csak kb. a sugarak 98 %-át képes kiszűrni. Szóval csak óvatosan a napozással! A bőrtípusodnak megfelelő fényvédőkrém (a földszinti Malom Gyógyszertárban beszerezhetjük a Bioderma termékeit) és kellő UV-szűrővel rendelkező napszemüveg mindig legyen nálad, továbbá érdemes a ruhatárunkat kiegészíteni UV-szűrős darabokkal.

Szexi, mutatós és praktikus, mi az?

A Braid me and more lányai olyan különleges és egyedi hajfonatokat készítenek, hogy képtelenség ellenállni a kísértésnek. Kürtösi Csilla bemutatója alatt máris azon gondolkoztunk egy kedves ismerősünkkel, hogy lévén mindketten hivatalosak vagyunk a nyár folyamán esküvőkre, vajon melyik fonatot válasszuk majd. A sokféle fonást a vagányabbak feldobhatják ékszerekkel, póthajjal (színessel is), glitterszállal vagy karikákkal.

Ha csak gyorsan szeretnénk néhány loknit vagy épp ellenkezőleg, profin vasalt hajat, akkor is csupán a Malom Központ földszintjén található standig kell besétálnunk. Ráadásul bejelentkeznünk kizárólag abban az esetben kell, ha a rengetegféleképpen variálható fonat mellé sminket is szeretnénk magunknak készíttetni.

A No-Makeup és a neon színek a nyár slágerei

Galbovy Cinti sminkmester ugyancsak bemutatta nekünk az idei nyár irányvonalait. A No-Makeup lényege, hogy úgy emeljük ki az arc legelőnyösebb részeit, hogy alig észrevehető a sminkünk, például az alapozó egybeolvad a bőrünkkel. A matt rúzsokat a tini korunkból jól ismert szájfény váltja, míg az igazán bevállalósak neon színekkel hangsúlyozhatják a szemüket - most nem lövünk mellé a színes tussal vagy szempillaspirállal, a szemhéjpúder kiválasztásakor pedig szabadjára engedhetjük merész fantáziánkat és bátran nyúlhatunk az olyan erős színekért, mint a kék, a lila, a pink vagy a sárga.

Miután kiveséztük az évszak megkerülhetetlen témáit, az előadók pedig megválasztották a reggeli legstílusosabb résztvevőjét, még lazultunk kicsit a Panoráma Teraszon, élvezve az idei nyáron eddig kuriózumnak számító napsugarak cirógatását és a kellemes társaságot. A közben elfogyasztott ínyenc falatokkal és hűsítő italokkal a Malom Panoráma Terasz kedveskedett a vendégeknek. A limonádé receptjét ezúton üzenjük, hogy nagyon szeretnénk elkérni, amennyiben nem hétpecsétes titok!

Molnár - Kovács Kata, a Fashion reggeli műsorvezetője végezetül megkérdezte, ki milyen színűnek képzelte el a szombat délelőttöt. Ugye nem csoda, ha mi ezek után azt mondjuk, szivárványszínűnek? Köszönjük Katának, az előadóknak és nem utolsó sorban a szervezőnek, Kisné Mándity Dórának, a Malom Központ marketing event managerének, hogy ilyen klassz, családias hangulattal indíthattuk a nyarat! Az Attila Virágszalon jóvoltából távozáskor, a Bioderma ajándékcsomagja mellé kapott színpompás rózsánk még néhány napig őrzi ezt a hangulatot a konyhaasztalunkon.

A szervezők természetesen ügyeltek az aktuális járványügyi szabályok betartására, így a másfél méteres távolságra, illetve maszkot és kézfertőtlenítőt is kihelyeztek a Panoráma Teraszon.

A következő Fashion reggeli után szerencsére nem kell sokáig sóvárognunk, 2020. július 11-én, szombaton ismét vár ránk egy felhőtlen, nőcis, színes, napindító inspirációzuhatag. Bővebb információért kövessétek a Malom Központ Facebook-oldalát!

Galéria Pádár Zsófi fotóiból:

Megosztás = Ez klassz, hasznos írás volt!

Köszönjük, hogy ajánlod barátaidnak a Trendalelke.hu-t!

Értékelés:
(1 szavazat)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned